人気ブログランキング | 話題のタグを見る
グレイシーのブログ
Team USATeam USA Winter Bloggers より
グレーシー・ゴールド選手のブログが更新されていました。

グレイシーのブログ_c0206758_19285047.jpg

その中で、THE ICE と真央ちゃんについて語ってくれています!




Threshold Into Adulthood (9/3/13) BY GRACIE GOLD

>Back to skating...I was honored to be invited to participate in Mao Asada's show, The Ice. I flew to Nagoya, Japan, on Sunday, July 21. We had rehearsals on Monday and Tuesday with performances on Wednesday and Thursday, before traveling to Osaka and three more shows. This was just such an incredible experience for me! Besides the Japanese choreographer, Miki, Jeffrey Buttle also choreographed and skated. They were both fantastic — so creative and positive! I was a little nervous at the beginning, but they went out of their way to help me feel comfortable. The numbers were all great. Kaitlyn Weaver, Mirai Nagasu and I performed to a song called “Fashion Monster.” It's a popular Japanese song and the audience loved it! We got to wear crazy outfits complete with neon leg warmers and tinted pink sunglasses. It was a blast! The ladies number was to “Bom Bom” and it was also amazing. We all wore really cute pink tops with black booty shorts. The choreography was great and we rocked it! The men's number was more somber but truly fantastic! They only wore one skate and wore a tennis shoe with spikes on the other foot. Watching the rehearsals, I had my doubts, but Jeffrey really knew what he was doing. The finished product was breathtaking. It was thrilling to be a part of such a talented cast.

Several of the skaters debuted their new programs for the season, which were great to see. Mao's short is beautiful and perfect for her. The Japanese fans are so appreciative and generous; it's just a pleasure to perform for them. The Shibutanis filmed their latest video during the tour. It's called “One More Sandwich” and it's super funny. I have so many great memories from the trip, but one truly unforgettable evening was a dinner in Kyoto. We watched and interacted with real geishas! The food was delicious and the ambience unbelievable! I will always remember that night!


こんなニュアンスかなって感じで。。。

>スケートの話に戻ると・・・私は浅田真央のショー、ザ・アイスに招待され光栄でした。7月21日(日)に日本は名古屋へ飛んで。月・火とリハーサル、水・木と本番、そして大阪でさらに3公演ありました。これは私にとっては信じられない経験でした!日本人の振り付け師、美紀(坂上)の他にジェフリー・バトルが振り付けし滑ってくれました。二人とも素晴らしかったー創造的でポジティブで!最初は少し緊張したけど、私が快適に感じられるよう手助けしてくれました。どのナンバーも素晴らしくて。ケイトリン・ウィーバ―と長洲未来と私で「ファッションモンスター」をやりました。日本ですごく人気の曲でお客さんも気に入ったみたい!私たちは、ネオンのレッグウォーマーとピンクのサングラスというクレイジーな衣装を着て。面白かった!女性のグループナンバーは「Bom Bom」で、これもすごかった。みんなで本当にかわいいピンクのトップスに黒いホットパンツを着て。振り付けも素晴らしくみんなノリノリだった!男性のグループナンバーはより地味な感じだったけど、本当に素晴らしかった!片足しかスケート靴を履いてなくて、もう片方はスパイクをつけたテニスシューズで。リハーサルをみていたときはちょっと疑問だったけど、ジェフリーは自分が何をやっているかわかっていて。仕上がった作品は息を呑むほどでした。そのような才能あるキャストに参加できてわくわくしました。

何人かのスケーターは新シーズンの新しいプログラムをお披露目し、見られてよかった。真央のショートプログラムは美しく彼女にとって完璧なものでした。日本の観客は観賞力があって思いやりがあって、みんなの前で滑れて嬉しかったです。シブタニ兄妹がツアーの間ビデオを撮影していました。“One More Sandwich” といって、すっごく面白い。この旅にはたくさんの思い出があるけど、一番忘れられないのが京都でのディナー。本物の芸者を見てお話したの!お食事はおいしく信じられない雰囲気だった!私はその夜のことを忘れることはないと思う!
by patinage | 2013-09-04 20:22 | 新聞・雑誌・他メディア

浅田真央選手を応援しています♪
by patinage
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
検索
ブログジャンル
ウィンタースポーツ